STERGĂTOARE DE ORIGINE

ŞTERGĂTOARE DE PARBRIZ ADAPTATE PERFECT PARBRIZULUI

 

Lamele originale ale ștergătoarelor, distribuite de Mopar® se adaptează perfect la forma şi înclinarea parbrizului, fiind proiectate în mod expres pentru fiecare model al Grupului Fiat.

Lamelele eficiente ale ştergătoarelor sunt sinonime cu vizibilitatea bună şi, prin urmare, cu siguranţa: ştiai că aproximativ 20% dintre accidentele stradale sunt cauzate de o vizibilitate redusă?

Ştergătoarele de parbriz şi becurile eficiente, împreună cu o ventilare adecvată a habitaclului, ajută la îmbunătățirea vizibilității.

Părți componente stergător

Părți componente stergător

Braţ ştergător de parbriz: este, în general, partea metalică, care transferă mişcarea generată de motoraș la lamela ştergătorului de parbriz.
Conectori: leagă lamela de braţul ştergătorului de parbriz . De proiectarea lor perfectă depinde eficienţa ştergerii şi un zgomot redus.

  • Ghidajul elastic (intern sau extern părţii din cauciuc) garantează că presiunea de contact este distribuită în mod omogen pe întreaga lungime a lamelei, pentru a asigura o ştergere uniformă. Pe lamelele Flat Blade ghidajul elastic metalic este realizat cu o îndoire extrem de complexă, perfect desenată pe forma parbrizului, pentru a garanta aderarea perfectă a întregii lungimi a lamelei pe geam.
  • Extremitatea reversibilă, din cauciuc natural sau sintetic cu amestec dublu, trebuie să garanteze o maximă flexibilitate la schimbarea poziţiei în timpul ștergerii. Pentru a garanta această capacitate, partea din cauciuc care este în contact cu geamul este acoperită cu un compus non-aderent pe bază de grafit. Un geam perfect umezit ajută şi inversarea, permiţând lamelei să alunece pe o perdea de apă, cu o înălţime cuprinsă între 20 şi 200 nm (nanometru=1nm=1/1.000.000 mm).

Indiferent de utilizare, partea din cauciuc se deteriorează prin simpla expunere la agenţii atmosferici (raze UV, ozon, variaţii puternice de temperatură).
• Spoiler: Datorită spoiler-ului de pe partea şoferului, ştergerea este optimă chiar şi la viteză ridicată. Poate fi prezent pe lamelele tradiţionale pentru a le îmbunătăţi aerodinamicitatea şi pentru a-i reduce nivelul de zgomot. Pe lamelele Flat Blade are un rol fundamental, favorizând crearea unei presiuni corecte a lamelei pe geam. Spoilerul se află pe partea conducătorului, unde lama este perpendiculară pe fluxul de aer. În mod normal, nu este prezent pe partea pasagerului, unde lama este, însă, paralelă cu fluxul de aer