Fiat, the future is on track

EVENIMENTUL MEDIA „FIAT, THE FUTURE IS ON TRACK” A AVUT LOC ÎN TORINO, LA PISTA 500 DEL LINGOTTO, FIIND GĂZDUIT DE OLIVIER FRANCOIS, CEO FIAT ȘI CMO STELLANTIS. NOUL FIAT 600E ȘI NOUL FIAT TOPOLINO ÎȘI FAC DEBUTUL LA NIVEL MONDIAL, MARCÂND UN NOU CAPITOL FIAT ȘI CONSOLIDÂND ȘI MAI MULT POZIȚIA DE LIDER A MĂRCII ÎN DOMENIUL MOBILITĂȚII URBANE SUSTENABILE.

A FOST, DE ASEMENEA, OCAZIA DE A ANUNȚA REÎNNOIREA PARTENERIATULUI DINTRE FIAT ȘI (RED), CARE INCLUDE NOUL FIAT (600E)RED.

Cu ocazia zilei de naștere a modelului 500, FIAT își sărbătorește recenta poveste de succes și oferă o imagine de ansamblu atât asupra prezentului, cât și asupra viziunii unui viitor luminos și entuziasmant. În cadrul evenimentului, a fost prezentată familia 500e, care se extinde cu noul Fiat Topolino, fratele mai mic, și cu noul Fiat 600e, fratele mai mare.

Olivier Francois, CEO FIAT și CMO Stellantis, a declarat ”Viitorul FIAT este "on track!”. În doi ani, am transformat FIAT într-o companie mai profitabilă și mai globală ca niciodată. FIAT a devenit marca Stellantis numărul 1 în ceea ce privește volumul și este lider pe cele 3 piețe principale: Italia, Brazilia și Turcia, în 3 regiuni diferite. FIAT are un rol clar: un accent puternic pe simplitate, gândire laterală, bucurie și relevanță socială. Toate acestea ne fac mai atractivi pentru Stellantis, așadar o marcă în care merită să investești. Datorită Stellantis avem acces la mai multe resurse, mai multe investiții și mai multe sinergii. FIAT s-a întors. În următorii trei ani, planul nostru de produse va readuce FIAT pe locul care i se cuvine: de lider, punct de referință și lovebrand. Astăzi prezentăm primele roade ale noii ere ”powered by Stellantis”: de fapt, familia 500e se extinde cu fratele mai mic, Topolino, și cu fratele mai mare, noul 600e. De asemenea, am plăcerea să vă anunț că FIAT și-a reînnoit parteneriatul cu (RED), deoarece credem că a fi relevant din punct de vedere social înseamnă să ai grijă de planetă, dar și de locuitorii săi”.

”Viitorul FIAT este "on track!”. În doi ani, am transformat FIAT într-o companie mai profitabilă și mai globală ca niciodată.

       

Noul Fiat Topolino: mobilitate urbană în stil italian

FIAT își continuă misiunea sa de a dezvolta o mobilitate sustenabilă pentru centrele urbane în care deplasarea în regim electric devine ușoară și accesibilă tuturor. Fără griji, 100% electric - putând ajunge și parca oriunde - cu o lungime de numai 2,53 metri, este mai agil decât un automobil. Cu o autonomie de 75 km, ușor de reîncărcat - la o simplă priză la domiciliu - și o viteză maximă de 45 km/h - care se potrivește perfect cu noua tendință din orașe de a reduce limita de viteză la 30 km/h -, Topolino este soluția ideală pentru mobilitatea urbană. Simplitatea este cheia: gama constă în două caroserii: Topolino ”închis” și Topolino Dolcevita ”deschis”, cu o singură culoare, un singur design al roților, un singur interior, plus opțiuni interesante de personalizare.

Topolino întruchipează perfect stilul Noii Dolce Vita și frumusețea italiană pură, iar pentru prezentarea sa, FIAT a colaborat cu cinci companii care reprezintă simbolurile ”Made in Italy”: Armani, Damiani, Maserati, San Lorenzo Yachts e San Pellegrino. Iată link-ul către campanii.

Noul Fiat 600e: ”B-ul” italian “upgraded”

Noul Fiat 600e preia tot ce este mai bun din lumea segmentului B și B-SUV pentru a oferi o experiență frumoasă, veselă și plăcută, marcând revenirea mărcii în segmentul B. Este soluția ideală pentru cei care iubesc orașul și întruchipează perfect valorile stilului italian și ale sustenabilității Mărcii. Dimensiunile sunt perfecte, 4,17 metri lungime, 5 uși, cu un spațiu generos perfect pentru 5 persoane, 15 litri pentru spații de depozitare la interior - cel mai bun din categoria sa - și un portbagaj cu o capacitate de încărcare de 360 de litri. Bateriile litiu-ion cu o capacitate de 54 kWh îi conferă Noului 600e o autonomie de peste 400 km (ciclul mixt WLTP) și de peste 600 km în ciclul urban.

Noul Fiat 600e este disponibil în două versiuni complet electrice diferite, Noul Fiat 600e La Prima, care este versiunea îmbunătățită de vârf de gamă a emblematicului model Noul 500e, și Noul Fiat (600e)RED, versiunea mai accesibilă a Noului Fiat 600e și un nou pas în parteneriatul lansat în 2021 cu (RED), organizația înființată în 2006 pentru a lupta împotriva SIDA și pentru a se asigura că bolile care pot fi prevenite și vindecate sunt prevenite și vindecate pentru toți. Echipat cu sisteme de siguranță și de asistență a conducătorului auto de ultimă generație, acesta aduce toate avantajele asociate mobilității urbane și extraurbane cu nivelul 2 de conducere asistată.

Campania de comunicare pentru Noul Fiat 600e include un spot cu Leonardo DiCaprio, activist de mediu și câștigător al premiului Oscar. Cu sloganul ”The Italian Upgrade”, videoclipul este o continuare creativă a spotului de succes al Noului 500 ”The Driver” și arată tot ceea ce are de oferit Noul Fiat 600e. Prezentat în premieră astăzi la Lingotto, spotul este realizat în Italia. Noul Fiat 600e este sofisticat și ecologic, la fel ca Noul 500, dar ”upgraded” în ceea ce privește stilul, spațiul și autonomia. Este îndrăzneț, atractiv și întruchipează perfect La Dolce Vita.

Muzica este realizată în colaborare cu Alfredo Rodríguez, un fenomen al scenei muzicale internaționale. În 2006, Rodríguez a fost selectat printre cei mai buni doisprezece pianiști din întreaga lume pentru a cânta la Festivalul de Jazz de la Montreux. Aici a fost remarcat ca fiind unul dintre cei mai buni pianiști de către Quincy Jones, care i-a propus să lucreze împreună cu el, dând astfel startul marii sale cariere.

Urmăriți noul spot la acest link.